Fight For This Love .

inte långt kvar nu innan alex kommer hem, även fast vi bråkat så saknar jag han något enormt !
ska cama med han sen ikv :) ska bli kul & se han, kanske man får se hur han bor där på hotellet.

igår sov min bästavän här, vi gick först ner på stan, sen gick vi hem till mig & sen käka vi hemma gjord pizza, sen kolla vi tv lite & käka lite godis, sen satt vi vid datan, sen gick vi & la oss.
fan vad jag & bästavän fnittra igår åt allt vi gjorde, körde gissnings leken med blomman !
SKIT KUL :D
sen spela emelie in en as pinsam video på mig :o som hon LOVA att inte lägga up på nätet !
max sov borta igår med, han sov hoss sin farmor & farfar :)
så jag hade lite egen tid med ella igår :) myyyysss, men det va jätte skönt när max kom hem idag för sakna han massor igår.
bästa dagen igår på länge
 

på fredag fyller min lilla syster jendela år & BLOMMAN ! grattis

& på l-l-lördag blire att fira blomman, det blir att grilla & dricka lite :)

idag fyllde mormor år, grattis till henne


blev att vi sjöng för henne & fika lite, sen så har jag inte gjort så mkt mer idag typ.
blir as tomt i sängen inatt :( ella sover hoss mormor & morfar där nere & max sover i spjälsängen, aldrig sovit ensam i en säng på 1 ½ år :(
ursh va tomt det kommer kännas !

men ska sitta här & vänta på bebi tills han loggar in på msn, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0