i just can't stop



idag fyller mamma 43 år, grattis grattis
inte hänt så mkt idag, va ute på kvällspromenad själv idag, va as skönt & bara kunna gå själv & tänka för mig själv.
inte ofta jag kan göra det som 2 barns mamma.

har fått klagomål om att jag festar för mkt, & vet ni vad ni som tycker det
JAG SKITER BLANKT I DET, för jag vet att jag inte skiter i mina barn bara för att få festa,
jag är fortfarande tonåring, & jag måste få leva upp till det någon gång !
jag VET att jag inte är en dålig mamma, det är det sista jag är, älskar mina barn mest av allt på jorden !
så tycker ni kan dra åt helvete & sluta tro saker om mig !
JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA, punkt slut !

sitter & nynnar på ne-yo-closer, ohh älskar den låten
ne nu ska jag försöka hitta någon social på msn, puss :*


Kommentarer
Postat av: alexandra :)

DET ÄR BRA ÄLSKLING, DU ÄR BÄSTA MAMMAM &SKIT I VAD ALLA ANDRA SÄGER !

älskar dig mest ! <3

2010-04-10 @ 02:56:07
Postat av: Anonym

skit i vad dem töntarna tycker, dem är bara svartsjuka på dig för dem inte har vackra barn och kan roa sig på samma gång, tycker du är stark som står emot. Du är världens bästa, och dina barn är små men dem förstår nog att deras mamma med vill ha roligt, och hur ofta är du ute då ? hm, aldrig jämfört med alla andra, eller hur ! ÄLSKAR DIG <3

2010-04-10 @ 15:08:12
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/
Postat av: Mamma till Elliz

Ja helt rätt skit i vad andra tycker det är ditt liv och du har rätt att bara var Elliz i bland med . Jag är så stolt och nöjd med dig mitt hjärta du är en super bra mamma och jätte duktig du klara 2 barn som det vore de enklaste i världen och Du är en bra mamma . sen är det ju vad vi tycker som älskar dig som betyder något och vi älskar dig som du är till oss duger du <3 sen har du en mormor och morfar o gammel mormor o gammel farfar o gammel farmor o en farfar ( kjell ) o farmor ( Mari ) som ställer upp på dig och Alex så ni kan göra saker för er själva.vilket alla har rätt till med eller utan barn ung eller gammal mamma.. ALLA har rätt att festa o bara vara sig själva... Puss mammas älskling Jag står alltid på din sida <3

2010-04-10 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0