jajjemen ;*

idag blir det 3:e dagen då ella somnar själv (:
duktig tjejja mamma har ♥
& min lilla älskade son har charmat hela dagen, legat på golvet & snackat, gått i gå stolen, ser så gullit ut
(a)
nu väntar jag på mat, ska bli såååååååååå himla gott, är jätte hungrig :D


måste ju bara säga att ni som känner min lilla syster julia vet ju att hon slår sig jämt & så, aa nu är det ju så att hon va ju i tyskland herrom dagen med konfa gruppen, sen i söndags får jag ett samtal av mamma att hon ligger på sjukhus för hon fick en fotboll i backhuvvet ! , så min syster lyckas till&med ligga på sjukhus i tyskland det jävla smart huvvet, haha.
förlåt om jag garvar, men vi skämta om det innan hon åkte att hon kommer hamna på sjukhus xD & så gör hon det, SJUKT asso ;)

nee nu ska jag kolla lite till på facebook, & bdb , sen ska jag kolla lite tv, & sen äta & sen söva max.

förresten kommentera mera ! ni är riktigt dåliga på det !

puss ;*


9|7|;|4|8|:

musik förslag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0