mi vida, mi elección

yääääj, snart fredag & det ska bli så kul !
kolla lite i folkparken, sen se brasan, sen grilla & kanske dricka lite.
lekte med sarah, patrik & nova idag, alltid lika kul & vara med dom ♥
ella & nova tycker om varandra jätte mkt, men ändå när dom är så kan dom slå varandra, det är lite komiskt faktiskt x]
SÖTFISAR
& måste bara säga att så fort max kommer till sarah's famn så börjar han & tjuta haha, in your face sarah, haha nee då.
så jobbigt när man måste komma ihåg allt som tx.
jag ska ta mina p-piller
jag ska ta pollen medicin
ella & max ska få AD droppar
ella ska få host medicin (på kvällen)
ella & max ska få alvedon (på kvällen)
ella & max ska ha näsdroppar (både på kvällen & dagen)
max ska ha mat var 3 timme
timjan på fredagar
sen lite andra saker som jag måste minnas, Ohhh skit jobbigt att komma ihåg allt !
allt kommer lixom på en gång ...

nee nu ska jag ta något att äta, sen kanske sova,
Puss ;*
Te amo, sólo tú alex


Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha aa men första gången var för att han var hungrig...typ och chokad över att plötsligt från igenstans se mig och andra gången var för att spegeln var bredvid...hahahahah'



Han älskar mig. jag är hans bästa mamma XD hahah

2010-05-02 @ 16:38:06
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0