ohh jag är kär !



fick den här av alexandra (a) fast tänk er i jeans, så ser min ut !
ohh, älskar klänningen !
sen fick jag ett armband med, love'it ♥


när vi kom ner till stan så va vi så jävla hungriga så vi satte oss på paus & käka, sen gick vi omkring & kolla lite, sen kom skrot, sen gick vi hem hit :)
haha, ella gick hela vägen från stan & hem, mammas tjej är jätte duktig älskar dig !

nu ska jag lyssna lite på musik & kolla datan lite, för finns inget bra på tv:n
kommenteras lite dåligt tycker jag !

Kommentarer
Postat av: alexandra :)

ella är duktigaste flickan ! :)

älskar er hela bunten

puuuuuuusss !! <3

2010-04-06 @ 22:18:22
Postat av: Anonym

saknar er :( <3

duktig ella var (:

snyggis klänning<3

2010-04-07 @ 10:27:14
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0