paraply (;

min lilla trollunge kan säga papaply=paraply (:
låter så gullit när hon säger det (a)

idag har jag & barnen varit hos alex mamma, va där & käka & fika.
måste bara säga att ella har inte slagit sig idag :o ETT UNDER !
hon som alltid gör det, haha. nee ni som kanske läst min fb kanske vet att jag har ur BORING, & det är inga roliga inne på msn "/

imorron ska vi leka med familjen forså & johansson, SAKNAT ER TRE

blir nog att gå till parken & leka med barnen, ella älskar att leka i folkparken där hon kan springa om kring & busa (:
det värmer i hjärtat att se henne så glad & lycklig

, nee nu ska jag lyssna lite på musik (; har ni något förslag på någon bra ny låt ?
om ni har det så SKRIV !

men jag skriver imorron om det händer något roligt,
°PUSSEN&KRAMEN°

// εlε°n°® .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0