God morgon alla

förlåt men har inte skrivit på ett tag men jag har hafft fullt upp, & ibland har jag inte orkat skriva, SKITER inte i min blogg men ibland har man ingen ork till att skriva.

piss väder hela tiden typ. tråkigt
har inte badat än, förutom på badhuset. dåligt gjort av mig

vill att solen ska komma fram nu igen ! vet att jag klagat på det varma vädret men helldre att det är skinande sol än REGN !

snart är sommaren över, känns ju sådär
augustifestivalen kommer hit till norrköping snart. samma sak varje gång. as tråkigt ! tycker jag som vart där nästan sen det börja för många år sen. men blir väl att ta ett varv sen hem.

åh herregud, måste gå min dotter står & skriker "MAMMA!!" hela tiden så ska ta & gå. herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0