nytt

nytt nummer, om ni vill ha så skriv, men om ni ska ha det så får ni inte ge ut det till någon utan att ha frågat mig !
är någon jävek som ringer dolt & skriker massa saker till mig :s
hör inte vem det är, allt jag vet är att det är en kille mer vet jag inte, & sen vet jag att det är olika killar varenda gång dom ringer, låter som det iallafall.
så jag tog mig friheten & bytte nummer, för jag orka inte med det helt enkelt !

hur moget är det lixom på en skala 1-10 !?
NOLL!

men aja, jag skiter i det nu orkar inte tänka på det mera...

på tal om mobil jag har smyckat min mobil lite, hehe (a)
med blåa diamanter !
inte klar, för diamanterna tog slut :(

tjaråå !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0