!

hejsan hoppsan karlsson !
hejsan hoppsan lillebror !


åh, va sjukt varmt det är ute, ska inte klaga på sommar värmen, men FAN så varmt !
allt blir 1000 ggr jobbigare när det är så här varmt ju !

mamma & fredrik har städat & slängt & plockat saker här på över våningen, så nu ser man golvet ! :D
haha nee fan nu låter det som om det va as stökigt hahah

laddar upp lite bilder jag vet men har typ aldrig tid & när jag väl har tid så sitter jag vid msn ellr fb & då går all tid åt där, men ska försöka bättra mig, ska försöka !

& MALIN JAG ÄR MER AWESOME ÄN VAD DU NÅGONSIN KOMMER BLI ! :D HA ! vet att du är avis men inget man kan göra åt lixom ;D ♥
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jag är bara för grym !

nee seriöst nu så hatar jag min fucking näs jävel, den går mig på nerverna ! den bara rinner & rinner hela hela hela tiden !!!!!!!!!! åh , blir galeeeeeeen ! :@

någon som vill byta näsa (a) ?

måste ner på stan någon dag, länge sen jag va där, måste checka läget lixom, inte för det händer så mkt här, men man vet ju aldrig...

ska sova snart as trött fan.
mens verk har jag oxå !

HA HA inte kul alls !

tjarååååååååå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0