15 juni

min namsdag- Margit.


har precis kommit hem från folkparken, va där med sarah & barnen (:
& ella höll på att drunkna :(, det va så att max skrek då sa jag till ella : "kom nu ella vi måste gå bort till max, för max är ledsen"
aa då gick vi dit sen så sprang hon i väg men jag såg att hon sprang imot sarah & nova så då tänkte jag aa bra sarah tar henne, sen så efter ett tag så bara var fan är min unge :o
så jag sprang till pool kanten & kolla mig omkring, sen såg jag ella ligga där på ryggen i vattnet helt panik slagen :( så jag sprang i med kladerna & tog upp henne, lilla stumpan :( ♥

& sarah tro inte det är dit fel nu för jag skrev så här, för det är det inte !

men aa, vart jätte rädd när jag såg ella ligga där & försöka få luft men hon lyckades inte & för ett tag där så trode jag seriöst att hon skulle dö ellr något :( ursh ! visst ju inte hur länge hon hade varit där i vattnet :( & sen blir jag så sur för det fanns massor med folk där men inte en jävel som hjälper henne !!!!!
det fanns till&med badvakter men dom satt ju bara & kolla bort & prata med massa andra, så dom hade ju inte koll på barnen för 5 öre !!!!!

nee fy vart helt chokad, så jätte läskigt ut :( !

nee nu ska jag göra lite mat till max, sen så ska jag göra lite mat till ella sen, men just nu sover hon ♥
puss hejs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, fy fan vad hemskt! Tur att hon överlevde. Men jävla badvakter då, dem finns väl där utav en anledning, eller? ÅH, nu vart jag fan förbannad på dem!!!! Usch, stackars ellabellabus<3

2010-06-16 @ 09:53:40
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0