20 års fest

min bestavän emelie fyllde 20 år i lördags !

bilder finns på facebook : Eleonor Vigg

helt galet va det ! massa nytt folk & massa god dricka (y)
dagen efter va inte så bra, det va piss... men men hade ju ändå kul just dom timmarna xD

haha aja idag har jag solat, blev brun ! :o (blir aldrig det så blev skit glad)
haha sen så åkte max till sin pappa idag, så ensamt det är när det bara är jag & lill tjejan ensamna :(
men jag vet att han har det bra där borta :)

ae, har skit tråkigt. vill snacka med någon rolig på msn, men det är bara blomman blom som vill prata med mig.
haha, måste bara få skriva att jag hade skit skit skit kul igår, hitta nya vänner, dansa, hade kul helt enkelt :)


ae nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på fb , ni kan få se en av bilderna så ni har en aning om vad jag hade på mig på kalaset :D

+ att jag hade mina fin fina vita klackskor :) synd att man inte ser dom på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0