kommentera!

kan ni bara vara snälla & skriva erat namna om ni läser på min blogg,  även om jag vet att ni gör det skriv ÄNDÅ.
vill veta på ett ungefär hur många som läser den :)
även om ni kollar förförsta gången på min blogg just idag ellr imorron eller någon annan dag SKRIV.

fint väder idag, ska ut med barnen snart :)
& själv klart är jag glad bara för det är fin fint väder, mår så bra när det är soligt väder.

på lördag fyller min bästavän emelie år & då blir det att fira henne :)♥
hon har redan fått sin pressent av mig & alexandra, bara kortet som fattas :D haha ♥

max ska döpas snart ♥♥♥
ska bli såååååå kul :)
även om det är som det är "/
men ser ändå fram imot det..


barnen sover just nu så ska sätta mig på ballekongen & sola ansiktet lite ;D
hejsvejs i lingon skogen !


Kommentarer
Postat av: svampen

självklart så följer jag din blogg. :D

2010-06-03 @ 16:05:25
Postat av: Högga

Första gången jag läser :)

2010-06-03 @ 16:53:12
Postat av: Victoria ( sarahs vän..)

Jag läser :)

2010-06-04 @ 07:30:16
Postat av: mamma

Jag läser :)

2010-06-04 @ 08:25:37
Postat av: Anonym

JAG LÄSER, ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN PÅ LÖRDAG BLIR DET PAAAARTEY :) <3<3<3<3<3<3

2010-06-04 @ 11:52:45
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0