L O V E R S

hej mina kära blogg lovers

igår spela jag mini golf med alex & crille & självklart va barnen med (:
idag så stor handla jag & alex till barnen på city gross, sen så gick vi till alex pappa & bror's jobb (:
just ja min älskade kusin kevin är i nkpg ! & han tigger stryk den ungen :o
hääärligt väder, bättre kan det inte bli :D :D
imorron ska jag & alex & fira hans mormor, för hon fyllde år när max döptes.
& på fredag blire att vara med alex familj & fira midsommar :D
ella börjar lära sig att prata bara mera & mera
max kan sitta själv nu, stoora killen

nu sitter jag mest på msn & pratar lite mad folk (:
ska sätta på lite bra musik nu, är lite rastlös, & det blir ju prima om jag sätter på musik så jag kan sjunga lite, men då klagar väll julia & kevin på att jag gör det :o
hahah aja, det va allt jag hade & säga för idag,
vi hörs alla mina blogg lovers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0