MAX & ELLA

jaa ni idag blire & stada hela dagen, för gjorde aldrig det igår.
passar på & skriva här för max sover & ella lekar med sina leksaker,
ni kanske undrar vad jag tyckte om filmen igår ?
den va så där inte vad jag hade förväntat mig, inget jag skulle se om ...


Oooh, vill få svar nu om vi får flytta ellr inte ! hatar att det ska ta så lååååååååååååååång tid "/
skulle inte förvåna mig nu när vi väntat så här länge så får vi ett NEJ av soc... känner på mig det ..


i helgen blire nog lite party (y)
& det gilla's !

nu ska jag sätta på lite musik & sen städa, skriver ikv om det har hänt något roligt.
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa vän! Älskar dig högt!! Hoppas vi ses snart<3

2010-03-31 @ 20:51:33
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0