berntapoff & hans vänner

tjenis penis blogg läsare

inte skrivit på ett tag är bara för inte haft någon tid att skriva, ellr så har jag inte orkat.
men idag ska ni veta folket att jag varit med linda & mowgli, kil kul får jag ju säga


berntapoff !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

DAGEN FRÅGA !?
skulle ni kunna döpa en hund till berntapoff ?

vill bara höra er andras åsikter, vet redan vad jag & linda & mowgli tycker xD

DAGENS LÅT! 
Jason Derulo - In My Head
http://www.youtube.com/watch?v=LU-ZQWZSGfc&feature=fvst

LOVE THIS SONG !


F-f-Ffredag snaaart (y)
& för er som inte vet så fyller jag år då !
& för er som vet förlåt att jag tjatar om det, hahah


men nu ska jag kolla fb lite & sjunga på bästa låten & längta till min födelsedag !

peace out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0