jag gör det hela da'n varje da.

min sessa har kissat i toan idag ♥


här är mina jogging skor ! nu jävlar blogg läsare ska jag börja springa lite & träna lite zumba :D


max nya boddy (:


max andra nya boddy (:


så här söt va max i giraffboddyn (: ♥ han passa i den färgen.


ser ut som han ska göra kullebytta, haha


5 månader & snart kan krypa, det är på gång !


kul & sitta på toan (:, hon har blivit sååååå stor :o ♥


cola beroende ? HAHA



min dag :


vakna kl.08.30
klädde på mig & max sen gick vi till timjan
efter det gick jag till soc för att lämna in papper
sen gick jag hem en sanbbis för att hämta ella & mata max
sen åkte vi till maxi för att möta alex
vi köpte 2 par jogging skor & ett par skor till ella
sen åkte vi till hemköp för att handla matsäck till kolmården imorron

min dag i stort sätt :D

blir väll att springa lite i veckan som kommer, för måste fixa någon som kan ladda ner zumba till mig.
måste köpa sport bh med nu nästa gång vi får pengar,
inte så skönt att ha vanlig när man springer x]

ella har kissat för första gången i toan idag ! DUKTIG TJEJJA <3
& max kan snart krypa ! <3

imorron blir det kolmården, måste ladda min kamera så jag kan fotta lite på djuren (: men blir inte något fint väder imorron "/ blir muligt, blåsigt, & regn imorron ! FINT DÅ ! nee skulle inte tro det ...
men vi får klä oss varmt & bra, haha köpte ett paraply idag tills imorron (y)
ALLTID REDO !

puss ;*♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh ella är stora tjejen :D

2010-05-08 @ 00:06:09
URL: http://enstarfightershistoria.blogg.se/
Postat av: sarah

Stor hon ser ut :)

Men vad duktig min lilla Ellafis och MniMax är :D

Hoppas ni får det roligt idag.

Puss

2010-05-08 @ 10:16:35
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/
Postat av: SVAMPEN

ALLTID REDO! det är bra elliz! :D En gång scout alltid scout! :D

2010-05-09 @ 00:26:00
Postat av: e

klart jag alltid är redo svampen :D precis en gång scout alltid scout ! ;)

2010-05-09 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0