kalervo mustonen

r.i.p min gorilla, "farbror"
dina små apor (jag & julia) saknar dig redan.
svårt att fatta att du är död, visste inte att du va så sjuk :(
blev jätte ledsen inombords men fick inte fram tårarna ordentligt.

så många släktingar finns inte längre i livet.

min farfar- död
min farmor- död
min faster anni- död
min faster lena- död
min farbror jarmo- död
morfar- död
& nu "farbror" kalervo- död
min pappa- svårt skadad
min farmors andra kille- död

& du frågar jag dig gud, vf just min släkt ?
vad har dom gjort dig ?
ingen av dom förtjänade att dö "/


aa ni livet är hårt ibland, hatar när min släkt blir bara mindre & mindre, hatar begrevningar men ändå så går jag på dom bara för jag älskar dom (asso personerna som dött), dom har ställt up för mig, så jag ser ingen anledning vf jag inte ska gå på dera begravningar.

måste bara skriva: faster tuula jag tänker på dig, beklagar sorgen, älskar dig ! ♥





Kommentarer
Postat av: alexhiefrykevall

älskar dig snutte, hoppas du mår bra &inte är nerdränkt i tårar :( <3

2010-05-28 @ 22:56:49
Postat av: Mamma

fint skrivet till Kallu Gorillan från hans små apor <3 ja du mitt barn det kan man undra vad gud menar ... Er älskade pappa finns kvar men ej riktiga Viggen som när ni var små men ändå kan ni pussa och krama honom och det betyder massor för er 2 och ni massor för honom vilket är helt underbart blir helt varm i hjärtat av det <3 Love mama

2010-05-30 @ 02:06:26
Postat av: Faster T.

Lilla Eleonor!

Jag har inte alls haft koll på att du hade blogg.. Det är din mormor som berättade att du skrivit så fint om sorgen här.Jag kan inte annat än hålla med <3 Nu gråter jag en skvätt igen.. det är så det är just nu, gråt kommer ohejdad när som helst.. när jag går ute med Bell.. när jag skriver en V75-rad i tobaksaffären.. när jag sorterat smutstvätt och bäddar bara en halva i sängen. This is my life just i detta nu, som ett jävla vacuum.

2010-06-02 @ 20:41:18
Postat av: eleonor

nee det är inte många som vet om min blogg, aa kom som en chok för mig, visste inte äns att han va så sjuk, aa förstår att gtåtet kommer lite då & då.

2010-06-03 @ 13:15:38
URL: http://herotime.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0