lyckat, naeee !

mina kära blogg läsare nu har jag äntligen börjat springa, sprang första gången idag.
ni som känner till norrköping & vet var jag bor vet nog hur långt jag sprang,
börja med att springa så fort jag gick utan för porten sprang ända till färgagården ( ellr vad det heter ), där stanna jag & pusta ut lite & sen gick jag lite sen sprang jag en bit igen, stanna,  sprang över 5 öresbron till tennisbanan, sen gick jag igen, sen förstår ni så är det en backe upp för det jag sprang, så då tänkte jag nu jävlar så ska jag fan ta & springa upp för den & det gjorde jag :) stolt över mig som inte tränat på flera år, sen så sprang jag från folkparken & ända fram till min gatu address, & själv klart då på sista spurten RAMLAR jag :( så har skit ont i knät nu !
jävla trotoar kant !
men jag hoppas jag blir bra i knät snart, vill springa snart igen !
så skönt det va asso, inga barn som skriker, bara JAG, MIG SJÄLV lixom.
hadde laddat min mp4, så medans jag sprang så lyssna jag på musik (: häääärligt värre lixom.

imorron är det alex tur att springa, hoppas han inte ramlar ! :o

nu ska jag kolla datan sen ska jag se på lite tv, ellr så blir det lite msn, vet inte riktigt.
jusstjaaa, bilder från kolmården kommer en annan dag, ifall ni undrade (;

men puss så länge ;*


Kommentarer
Postat av: sarah

aaa för jag vill se bilder från Kolmården!!!

2010-05-09 @ 22:55:23
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0