in my head .

hejhej, va ett tag sen jag skrev (a) men nu är jag här !
idag har jag julpyntat hemmat lite, nu är det bara granen som fattas men den ska jag inte ta upp en även fast jag vill !
snart max 1 års dag, fattar inte att min lilla kille har blivit så stoor :o ♥
& SNART ÄR DET JULAFTON ! WOOOHOOO ! ♥
fyyy va tiden går fort säger jag bara :')
första advent imorron ♥ då blire att tända första ljuset vid frukosten. mysssss ♥
ae, men ni som inte vet så har jag tagit hål inuti läppen, i flärpen som vi har där uppe, men som sagt finns ju bild på fb så alla vet väl ;D haha. ska lägga upp en bild så ni vet hur det ser ut (:





kanske inte ser så mkt av den nu, men vad tycks ? släng iväg en kommentar vad ni tycker om den & om jag passar i den vetja ! (a)  

ae, nu blire att sitta vid fejjan & sen sova,
seee yaa ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0