nyår 2010/2011 ♥

jag & matte taquila race !

oj där va den slut (a)

linda som sitter i soffan, sen jag matte & tina :')

full fart med att göra maten/skära sallad (jag& tina)

jag skit lycklig över att ha packet  hihi

& danne är skit sur för han inte fick någon 6a under första haltimman men han fick sina tuttar som han ville ha :)

mat dax :)  (pirre,danne & tina)

tina & lillan i julklappsspelet :)

åå, dannes fina tal som han höll, världens bästa tal ! tack danne :)

MUMS SÄGER JAG BARA, det var killarna som gjorde det här, urgröpt apelsin med hemma gjord glass i :)

matte & pirre :)

max, linda, pirre :)



det där va världens bästa nyår ! tack alla för en underbar kväll/natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0