tequila...

minnesluckor från nyår... öhh ja ?
kommer ihåg allt men sen när tequilan kom in i bilden så blev det black out !

men aja som linda sa att jag sa " ska jag hämta papper & torka upp chipsen... seriöst eleonor det är fucking chips ingen dricka som någon spillt, hur tänkte jag ?!

haha ellr mattes kommentar " hur fan kom du upp hit ! " hahahahaha åhhh jag dör !

eller som danne sa till mig i bilen " seriöst va det första gången du träffa tina igår ? "
                                                      "jaaa, vadårå ? "
                                                     " nae men ni låg på golvet & pussades, haha ! "
                                                     " va ärligt :O !?"

haha jaa den kvällen/ natten va hel vild & rolig !


aja idag ska jag diska & plocka lite, sen blir det att städa "ballen" balkongen ! för det finns ingen snö kvar på den :o !
på onsdag börjar skolan, men får se om jag kan gå, för ella har ögoninflammation ... kul, vi är alltid sjuka fan !
nej nu ska jag sätta på musik & dunka gärnet & städa...
JUST DET ! såg step up 3D igår på datan ! meeee looovit !

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0