ego pix...









måste få vara lite ego ibland.


fredag: fick reda på att jag kan söka lägenhet!
lördag: klippte & färga håret & massa mys !
söndag: alex b-day, & slapp dag !
måndag: bio med min älskade, ledig från skolan !

filmen vi ska se är min låtsas fru ♥

snacka om penga kris !inga pengar tills på fredag :(
& då undrar ni men hur kan du nu gå på bio om du inte har pengar ?
joo nu är det så att min älskade ska bjuda mig på bio :* ♥
& då undrar ni säkert va fan har du gjort med alla dina pengar ?
& då svara jag det ska ni ta & skita i för jag vet vad jag har köpt & jag vet att allt jag köpt är sånt som jag behöver ellr som barnen behöver..
haha snacka om att jag har tråkigt som sitter & skriver så här på min blogg, men det finns ju idioter till allt tyvärr...
imorgon kommer bli den bästa dagen på länge !
första gången jag längtar till en måndag :D
jaaa ni, snart kanske man har egen lägenhet !!!
lääääääääängeta som bara tusan till att få mitt egna !

jag har världens snällaste soc tjej (: !!!
hihi...

nae, om man ska ta & lägga sig snart.. ska lämna baranen på dagis även fast jag är ledig från skolan :)
sen ska jag & kanske mitt mysmongo hem till linda, där jag ska testa hennes gammla skin jacka (a) sen ska vi antagligen ner påstan & äta ellr?! haha, sen ska jag & mamma till botorget & skriva in mig där !!!

haha oj tror jag aldrig skrivit såhär mkt på min blogg haha.
men aja, puss på skinkan ska borsta mina tänder & tvätta mitt fejja ! sen ska jag soooovaA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0