älskar livet

äntligen har jag internet i mitt hem !
så nu kan jag börja blogga igen, känns som evigheter sen jag skrev ett in lägg..
vill även att någon hjälper mig att ta bort några inlägg jag gjort här på bloggen..
ska försöka lägga upp dagligen, eller aa vi säger så här, så ofta jag kan (:
nu sitter man här i köket och kollar fejjan och kollar lite andra bloggar, min puckopajjas är på fotbolls träning & min bästavän som ska sova här idag har precs slutat sitt jobb, så sitter & väntar på mina favvisar :*
IDAG:
jaa ni idag har jag fan inte gjort mkt, sovit, kollat film med barnen, kollat tv, gjort mat till barnen, badat dom sen lagt dom, en riktig slapp dag (:
6-8 april:
KRYSSNING !
sjukt jävla kul va det, blev några drinkar med älskling mamma och fredrik och julia och sen sist men inte minst tobbe, god mat och roliga kvällar och obekväma sängar (y) sakna min egna säng då kan jag lova ! haha
inköp på båten:
ett par vita Fred Perry skor
lite godis
en mojito
en ring for sex klocka
en barbapappa memory
en mumin buss med klossar

sen spela vi i spelautomaterna, BEROENDEFRAMKALLANDE !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
nu kom min puckopajjas hem, så ska lägga mig i ett bad så han kan kolla sin fejjan och sitta lite vid datan, nu när vi ändå kan lixom hahah.


skriver sen..hiiiirå ♥

mina bebisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0